Sunday, October 01, 2006

 

Σπαστική κολίτιδα

Καλό μήνα μας σε όλους μας.
Δεν ξέρω γιατί την λένε σπαστική κολίτιδα, σίγουρα όμως είναι σπαστική...
Με έχει πεθάνει το έντερό μου τον τελευταίο καιρό και όσοι υποφέρουν από αυτό μπορούν να καταλάβουν.Αυτό το φούσκωμα,πολλές φορές χωρίς να έχεις φάει καν, είναι απίστευτο.Νομίζω ο΄τι θα εκραγώ ένα πράγμα.έχω δοκιμάσει πολλά πράγματα και θεραπείες.
Οφείλεται κυρίως σε ψυχολογικούς λόγους και στο στρές λένε οι γιατροί.Μέχρι και βελονισμό έχω κάνει.Ηρεμιστικά μου έχουν δώσει, τίποτα.Κανένα αποτέλεσμα.Μόνο όταν θέλει αυτό ξεφουσκώνει...
Ξέρει κανείς τίποτα, κάποια άλλη θεραπεία?
Είμαι σίγουρος ότι νοσούν πολλοί και θα μπορούσαμε να έχουμε μέχρι και σύλλογο στην Ελλάδα.

Comments:
Καλημέρα, πολύ κοινό πράγμα έχεις ο περισσότερος κόσμος συμπάσχει μαζί σου. Είχα και εγώ πρίν 7 χρόνια και μετά άρχισα συστηματικό μασσάζ -αρωμαθεραπεία. Μου πήρε 2 χρόνια για να μου περάσει η κολήτιδα και μου πέρασε τελείως. ΤΡώω απ 'όλα και δεν πονάω.
 
Ελα Μαρίνα.Δεν ξέρω πόσος κόσμος το έχει,ξέρω μόνο ότι υποφέρω...
Αν θέλεις στείλε μου περισσότερα στοιχεία για το μασάζ και την αρωματοθεραπεία.Με ενδιαφέρουν όσο δεν φαντάζεσαι...
 
Για να σου στείλω πληροφορίες χρειάζομαι το e mail σου (μπορείς να μου στείλεις μήνυμα στο papicos@yahoo.com)ή να "μιλήσουμε" στο skype
 
Γεια σας.Με λένε Νάντια και υποφέρω.Έρχονται στιγμές που θέλω να παραιτηθώ απο τα πάντα.Έχω πάρει και εγώ κάποια χαπάκια και αλλά δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα..Σε παρακαλώ ενημέρωσέ με και μένα σχετικά με την θεραπεία που ακολούθησες..Ευχαριστώ πάρα πολύ..
 
This comment has been removed by the author.
 
geia xara se olou!exw kai egw to idio provlhma mhpws kapoios mporei na vohthhsei???please den antexw allo!
 
an gnwrizei kaneis tpt as mou steilei sto andreragoussis@yahoo.gr!!efxaristw poly!!
 
This comment has been removed by the author.
 
παιδιά δεν ξέρω αν το blog είναι ακόμα ενεργό, αλλά κάνω την προσπάθεια.
Λοιπόν, νομίζω πως είμαι στην αρχή της σπαστικής κολήτιδας. Έχω ελαφρά πονάκια στην κοιλιακή χώρα και οι κενώσεις μου είναι "περίεργες". Είμαι 34 και χωρίς κανένα ιστορικό ύποπτο για καρκίνο. Επιπλέον διάβασα ένα ιατρικό έγγραφο για την ασθένεια και νόμιζα πως τα συμπτώματα τα έγραφα εγώ. Οπότε όποιος καλός άνθρωπος έχει δει χαϊρι με κάποια θεραπεία (ώστε να μην το έχω μέχρι να γεράσω) και ενδιαφέρεται να μου στείλει τη φιλική του συμβουλή...ευπρόσδεκτη.
georgenikou@hotmail.com
 
καλησπέρα,
εδω και 11 χρόννια πάσχω απο αυτό το πράγμα. Έχω κάνει τις απίστευτες εξετάσεις, σε αρκετούς γιατρούς με πολλά χαπάκια αλλα αποτέλεσμα δεν είδα. δοκίμασα και βελονισμό αλλα μηδέν αποτέλεσμα και κατι χαπάκια απο ομοιοπαθητικό και πάλι τίποτα. Οποιος έχει καταφέρει κάτι θα εκτιμούσα πολύ μια βοήθεια. Ειναι απο τα πιο κουραστικα και ενοχλητικά πράγματα. Το email μου είναι
setato@hotmail.com

Ευχαριστώ
 
καλησπέρα,
εδω και 11 χρόννια πάσχω απο αυτό το πράγμα. Έχω κάνει τις απίστευτες εξετάσεις, σε αρκετούς γιατρούς με πολλά χαπάκια αλλα αποτέλεσμα δεν είδα. δοκίμασα και βελονισμό αλλα μηδέν αποτέλεσμα και κατι χαπάκια απο ομοιοπαθητικό και πάλι τίποτα. Οποιος έχει καταφέρει κάτι θα εκτιμούσα πολύ μια βοήθεια. Ειναι απο τα πιο κουραστικα και ενοχλητικά πράγματα. Το email μου είναι
setato@hotmail.com

Ευχαριστώ.
 
hi Marina.....upoferw ki egw apo autin tin katarameni spastiki kolitida...an mporeis k theleis steile mou email gia na mou peis pws to kseperases.....
 
to e-mail mou einai:evita_87xa@yahoo.gr
 
Kαλησπερα..Εχω τα ιδια συμπτωματα με αυτα της σπαστικης κολιτιδας εδω και 3 χρονια.Επηρεαζομαι πολυ απο το κρυο και απο το αγχος.Συνεχως σε τετοιες περιπτωσεις κανει εντονους θορυβους..ιδιαιτερα οταν καθομαι..Εαν καποιος γνωριζει τροπο επιλυσης του προβληματος ας μου στειλει μειλ στο harry14porter@yahoo.gr
 
εχο και εγο σπαστικι κολιτιδα πολύ καιρο τωρα έκανα τα πάντα αλλα δε λέει να περάσει ας προσπαθίσει κάποιος να μου δώσει μια συμβουλή
έχς παρατηρήσει 'οτι με βοηθάει προσορινά το τσαι μεντα το γιαούρτι αctivia h προβιοτικα λίγι ώρα γρήγορο περπάτημα και νομίζο το καλοκαίρι φέτος ι κολιμβισι.....
κατι μόνιμα δε με έχει βοιθίσει προς το παρόν και κάποια χάποια που πέρνς βοηθάνε αλλα προσορινα.... και ότι και να κάνς το έχω έντονα πολλές φόρές είτε γιαοθρτια φαο είτε τσαια είτε πεερπατήσω πάντος πιστέβο να δοκιμάσουμε και τι κολυμβησι το χειμόνα σε καποιο κολιμβιτιριο...... που να μιν ειναι τοσο κρυο το νερο.... για λίγες μέρεσ το καλοκαίρι που είμοθνα διακοπές βοήθησε πολλύ
έχω παρατιρίσει ότι όποτε αγχονομε έστο και υποσεινίδιτα χειροτερεβει
χειροτερέβει επισεις σε μένα με κάποιες τροφές. Σας παρακαλό άς μου στείλει κάποιος κάποια συμβουλή γιατί ότι και να κάνω δε φέυγει
απλά μερικές φορές είναι αρκετά καλύτερα αλλα πάλι κάποιες άλλες οι οποίες ειναι πολυ συχνα ειμαι χάλια τελίος πονάο φουσκόνει κοιλια μου έχω αέρια ακουο το έντερο μου να κάνει συσπάσεις και το νιώθω
 
mono an to exeis mporeis na to katalabeis...de xairesai pote tipota oute na pas pouthena theleis pws na peraseis kala allwste niwthwntas pono..diarroia..efidrwsh...spasmous..na mhn energeise pote swsta...ante doulepse meta kai apodose sth douleia sou kai...xamogela!otan kapoies stigmes niwtheis kala polu liges bebaia...aisthanesai o pio plousios anthrwpos tou kosmou eutuxismenos einai teleia gia.....ligo meta pali frikh!tha eprepe autoi pou to exoun na mh douleuoun anaphrikh suntaksh tha eprepe na exoun ma pws einai dunaton na douleueis niwthwntas etsi opoios brei therapaia tha ferei polla xamogela kai tha exei th pio dunath euxh mou...
 
This comment has been removed by the author.
 
re paidia k go auto epatha! piga tis proalles sto giatro! kai agxothika gia alli mia fora (!) gia tis eksetaseis pou prepei na kano! oute kan katalava pos akrivos tha kano k tin aktinografia kai to deigma kopranon pou theloun!!! me to katharktiko klp. k douleuo kiolas!!! den mporo na to kano opote nanai! ouf... agxothika poli k mauta pou grafete... perimena na ksemperdepso grigora mauti tin arrostia... alla distixos apo ti katalava... oute kan therapeia iparxei....
 
Kαλησπερα και παλι!χαιρομαι που απαντουν πιο συχνα κι αλλα ατομα!Θα ηθελα μια μερα να συνδεθουμε ολοι μεσω μσν να μιλησουμε.Εγω προσωπικα το εχω ψαξει αρκετα..ποτε ομως δν πηγα σε γιατρο πολυ απλα γιατι απ οτι εμαθα..δν γινεται τπτ και πανε τζαμπα ολα τα λεφτα που τους δινουμε.Τελικα βρηκα λυση τουλαχιστον για οσους μενουν στην Αθηνα.Ενας φιλος μου προτεινε ενα γιατρο ομοιοπαθητικης.Εχω τα στοιχεια του για οποιον θελει να επικοινωνησει μαζι του.Το μειλ μου ειναι sofia_demon@hotmail.com.Προσθεστε με για να μιλησουμε γενικως για το θεμα οσοι ενδιαφερεστε!
 
XERETE!EXO KE EGO TO MISTIRIO NOSO TIS SPASTIKIS KOLITIDAS.SAS DIAVAZO KE SAN NA MIRASO TO PONO.EXO KANEI TA PANTA,ALLA TIPOTA TO SIMANTIKO.PARAKALO OPIOS EXEI VREI TIPOTA GIA NA BOITHISEI ESTO KE LIGO AS SINDETHI MAZI MOU.EXO SKASEI SAS LEO.EFXARISTO...
 
This comment has been removed by the author.
 
Για μια καλυτερι επικοινωνια των μελων με σπαστικη κολιτιδα,υπαρχει ο σινδεζμοσ στο Facebook, "ΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΟΛΙΤΙΔΑ,ΑΛΛΙΩΣ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΥΕΡΕΘΙΣΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ"
 
δεν υπάρχει χειρότερο πραγμα....το εχω βέβαια μονο 3 μήνες κ απο τότε ψάχνω να βρω λύση...δεν πονάω απλα νιώθω φούσκωμα κ δυσφορία..εχω ξεκινήσει ομοιοπαθητική ακόμη δεν εχω δει κάποια διαφορά..οποιος ξέρει κάτι αλλο πάνω σ αυτό θα ήθελα να το μάθω...
 
Έχω ένα πρόβλημα υγείας και άνοιξα να διαβάσω ένα blog. Ένιωσα πολύ καλύτερα και μόνο που είδα πόσοι άλλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα. Θυμήθηκα ότι πέρσι τέτοια εποχή είχα ταλαιπωρηθεί από ΣΕΕ και επίσης διάβαζα blogs. Εδώ και ένα χρόνο έχω ξεφορτωθεί το ΣΕΕ, αλλά δε σκέφτηκα να μπω και να γράψω τι με βοήθησε. Γαϊδουριά μου λοιπόν.

Καταρχάς, σε μένα οφειλόταν κυρίως στο άγχος. Επισκέφτηκα γαστρεντερολόγο, με εξέτασε, είχα κάνει και κάτι εξετάσεις αίματος, τέλος πάντων, μου είχε γράψει κάτι αντιβιοτικά τα οποία τα είχα πάρει χωρίς ωστόσο να δω βελτίωση. Αν και το σκεπτικό ήταν να "σκοτώσουν" την υπάρχουσα χλωρίδα του εντέρου πριν σχηματίσουμε τη νέα. Πέρα απ' τις κλασικές διάρροιες είχα απίστευτο πόνο. Μιλάμε όμως να δακρύζω.

Η τεράστια αλλαγή ήρθε από δύο παράγοντες:

1ον) Βαθιές ανάσες! Όσο κι αν ακούγεται σαχλό, δούλεψα πάρα πολύ τη λεγόμενη διαφραγματική αναπνοή. Ανακουφιζόμουν ΑΜΕΣΩΣ με το που το έκανα. Δηλαδή, έμαθα να κατευθύνω τον αέρα πολύ πολύ βαθιά μέσα στο διάφραγμά μου (το διάφραγμα για όσους δεν γνωρίζουν είναι κάτι σαν "μπαλόνι" μέσα μας, το χρησιμοποιύν οι τραγουδιστές πολύ) και να ανακουφίζεται το έντερο (να φουσκώνω αργά αργά όλη μου την κοιλιά και να κρατάω λίγο εκεί την ανάσα μου). Λειτουργούσε πολύ και σαν αγχολυτικό. (Οτιδήποτε λειτουργεί αγχολυτικά σίγουρα βοηθάει, μπορεί όχι αμέσως, αλλά σίγουρα διαχρονικά: Άσκηση αεροβική, σεξ φυσικά, η ανάγκη να "ξεδίνεις" που και που με ανθρώπους που ξέρουν και το πρόβλημά σου και σε καταλαβαίνουν)

2ον) Φακελάκια Zenbis! Ένα μήνα πριν το φαγητό έπαιρνα σε μισό ποτήρι νερό αυτή τη σκόνη που έχει καλλιέργιες μικροοργανισμών. ΠΑΡΑ πολύ καλά. Και νομίζω δεν χρειάζονται καν συνταγή γιατρού. Παρόμοια αποτελέσματα ίσως να έχουν και τα γιαουρτάκια Activia, αν και δεν χρειάστηκε να τα πάρω ποτέ. Ταυτόχρονα θυμάμαι απ' έξω και ανακατωτά ποια φαγητά με πειράζουν. Φυσικά δεν μπορώ να πιω γάλα, ωστόσο πλέον τρώω κανονικά φέτα και σε τεράστιες ποσότητες μάλιστα! (τη στιγμή που όταν ήταν ερεθισμένο το έντερο, ούτε να το μυρίσω). Γενικώς έχω καταλάβει ότι αλλάζοντας διατροφή (και φυσικά χωρίς πολύ άγχος) έπειτα από λίγους μήνες αλλάζει άρδην το έντερο. Πολύ σημαντική επίσης και η σωστή ξεκούραση και εννοώ με σταθερό πρόγραμμα! (Το πρόγραμμα είναι SOS για το έντερο!)

Γενικώς, κάθε περίπτωση είναι ίσως μοναδική (και δυστυχώς η ιατρική δεν μας αντιμετωπίζει έτσι). Αν βοήθησα έστω και έναν, θα ήμουν ευτυχισμένος :) Επειδή δεν μπαίνω να τσεκάρω απαντήσεις (καθότι δεν ταλαιπωρούμαι πλέον από αυτό το πρόβλημα και ελπίζω να μην υποτροπιάσει ποτέ), αν κάποιος θέλει να με ρωτήσει κάτι, πολύ ευχαρίστως να μου στείλει email στο sparticle_@hotmail.com
 
Καλησπέρα, διαβάζοντας όλα τα παραπάνω σχόλια για αυτόν τον περιβόητο σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου και τα προβλήματα που έχει προκαλέσει σε πολύ όπως βλέπω κόσμο πήρα το θάρρος να γράψω και για την δική μου προσωπική εμπειρία.
Έμαθα μόλις πριν από δύο χρόνια ότι έχω ευερέθιστο έντερο από διάγνωση που μου έκανε μία γαστρεντερολόγος που όπως και αποδείχτηκε έκανε πολύ καλή δουλειά!Αρχικά τα συμπτώματα οφείλονταν σε αλλαγή των διατροφικών μου συνηθειών και από το άγχος. Είμαι φοιτήτρια και όπως καταλαβαίνεται η απουσία σπιτικού φαγητού και η αντικατάσταση του από αυτό της φοιτητικής λέσχης μόνο κακό μπορεί να κάνει!Το γεγονός επίσης ότι έδωσα και δύο φορές πανελλαδικές εξετάσεις και το ότι έκανα την πρώτη μου σχέση λίγο αργότερα μου συσσώρευσαν τέτοιο άγχος που αποδείχτηκε καταστροφικό!!Στην πρώτη λοιπόν επίσκεψη στη γιατρό μου χορηγήθηκε φάρμακο σπασμολυτικό (librax)και προβιοτικά που δεν θυμάμαι.Και τα δύο δεν βοήθησαν και ιδιαίτερα την κατάσταση παρόλο που τα πήρα για περίπου τρεις μήνες. Τα συμπτώματα που μου παρουσιάστηκαν ήταν τα κλασσικά: διάχυτος πόνος στην κοιλιά που συνήθως, έστω και πρόσκαιρα υποχωρεί μετά την κένωση μπορεί και όχι,αίσθημα ατελούς κένωσης,εναλλαγή διάρροιας και δυσκοιλιότητας. Το γεγονός ότι εκέινο το καιρό μου προκλήθηκε και ο φόβος της διάρροιας εξαιτίας ενός γεγονότος έκανε την κατάσταση οδυνηρή..Όλα αυτά με οδήγησαν στο να κάθομαι σπίτι, να μη πηγαίνω στα μαθήματα. Όταν παρολ'αυτά έβγαινα έξω με έλουζε κρύος ιδρώτας και το μόνο που ήθελα να κάνω είναι να το βάλω στα πόδια. Το τραγικό ήταν μέσα στα λεωφορεία, σε κλειστούς και μικρούς χώρους, όταν ήμουν με φίλους ή και με το αγόρι μου. Γενικά με τρόμαζε οτιδήποτε ήταν έξω από το σπίτι μού. Α.. και το χειρότερο ήταν ότι το μόνο που έδινε λύση στο πρόβλημα μου ήταν ο ύπνος (ατελείωτες ώρες ύπνου!). Τα ταξίδια ήταν επίσης κάτι που δεν τολμούσα να κάνω...οτιδήποτε βασικά με άχγωνε και με έβγαζε εκτός από τις δικές μου συνήθειες. Μετά από αυτήν την θεραπεία πού δεν οδήγησε κάπου παραμόνο περιστασιακά αποφάσισα να πάω σε ομοιοπαθητικό γιατι θεώρησα ότι αν συνέχιζα με χημικα χάπια δεν θα μπορούσα να τα κόψω και θα γίνονταν συνήθεια. Ο ομοιοπαθητικός μου χορήγησε φυσικά φάρμακα που αφορούσαν το άγχος τα οποία επίσης δεν βοήθησαν πολύ γιατί κακά τα ψέματα η πάθηση αυτή είναι οργανική και απλά επιδεινώνεται με το άγχος. Πέρα από αυτό όμως η αλήθεια είναι ότι δεν μπόρεσα να ανοιχτώ στον γιατρό και να του εξηγήσω σε βάθος το πραγματικό πρόβλημα μου από ντροπή και μόνο (τραγικό λάθος βέβαια!). Γι'αυτό και δεν μπορώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο ότι μια τέτοια θεραπεία μπορεί να έχει και καλά αποτελέσματα.. Η επόμενη επίσκεψη μου ήταν πάλι στην προηγούμενη γαστρεντερολόγο αυτή τη φορά όμως ήμουν σε τραγική κατάσταση..μέχρι που έβαλα τα κλάματα από το ζόρι που τράβηξα τον προηγούμενο καιρό. Αυτή τη φορά μου χορήγησε προβιοτικά (τα zenbis αυτή τη φορά) και αντικαταθλιπτικά ελαφριά (saroten 10mg). Τα προβιοτικά όπως αναφέρατε και παραπάνω κάνουν απίστευτη δουλειά και αξίζει να τα δοκιμάσετε!!Τα αντικαταθλιπτικά επίσης με βοήθησαν να ηρεμήσω από οτιδήποτε με άγχωνε. Ο συνδυασμός και των δύο για μένα ήταν η καλύτερη θεραπεία. Παρολαυτά θεωρώ ότι για αυτούς που δεν έχουν φοβίες παρα μόνο ενοχλήσεις τα προβιοτικά μόνο είναι εξαιρετικά! Φυσικά πρέπει να επισημάνω ότι πλέον προσέχω και τη διατροφή μου, μαγειρέυω και προσέχω τι ψωνίζω. Παλιότερα φοβόμουν οτιδήποτε έτρωγα ενώ τώρα δεν είμαι και τόσο υστερική με αυτό. Σίγουρα να αποφευγεται να τρώτε οτιδήποτε είστε προκατειλημμένοι από την αρχή οτί θα σας πειράξει γιατί και μόνο η αρνητική ψυχολογία θα σας αγχώσει. Τέλος το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι η τελευταία θεραπεία γνωρίζω ότι περιέχει τα αντικαταθλιπτικά από τα οποία μπορείς να εξαρτηθείς.. Ωστόσο προτιμώ να ζήσω λίγες στιγμές περισσότερης ευτυχίας παρά να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου μέσα στους φόβους, τον πόνο και τη δυστυχία. Εξάλλου ερχόμαστε σε αυτή τη ζωή για να περνάμε όσο γίνεται καλύτερα..
 
Α.. και κάτι ακόμη..τα δύο παραπάνω φάρμακα δεν τα παίρνω συνέχεια. Κατα διαστήματα κόβω τα προβιοτικά ενώ τα αντικαταθλιπτικά τα ελλατώνω σιγά σιγά και τα αρχίζω πάλι εντατικά σε περιόδους που τα έχω περισσότερη ανάγκη (πχ. εξεταστικη). Η ποιότητα ζωής μου τώρα έιναι τόσο καλή που μπορώ πλέον να εντέξω πολλές καταστάσεις και έχω πλέον την αντοχή να ξεπεράσω μία μία τις φοβίες μου. Σας συμβουλευώ να βρείτε και έναν πραγματικό φίλο που θα καταλαβαίνει τι περνάτε ακόμα και αν δεν το ζει ο ίδιος γιατί οι καλύτεροι αγώνες γίνονται συλλογικά!!!
Νομίζω ότι σας κούρασα αλλά ένιωθα τοσο την ανάγκη να τα πω που ελπίζω να με συγχωρήσετε. Σας νιώθω όλους και καταλαβαίνω τι περνάτε...
 
Σας ενημερώνω ότι πάσχω εδώ και 15 χρόνια από σπαστική κολίτιδα
Έχω τραβήξει μεγάλο ζόρι όπως όλοι σας έχω κάνει ένα κάρο εξετάσεις οι οποίες είναι όλες αρνητικές
Στο τέλος δεν έτρωγα τίποτα είχα χάσει αρκετά κιλά και έπαθα ψυχολογικό πρόβλημα με απογοήτευση για την ζωή μου
Επισκέφτηκα ένα πολύ καλό ψυχολόγο διέκοψα όλα τα φάρμακα που έπαιρνα και μου χορήγησε αγχολυτικά χάπια τα οποία που έκαναν πολύ καλή δουλεία η θεραπεία διήρκησε 1 χρόνο
Κατά την θεραπεία έτρωγα τα πάντα και δεν με πείραζε τίποτα και μάλιστα μου άνοιξε η όρεξη μάλιστα όταν μπέρδεψα φαγητά και πάλι δεν είχα προβλήματα
Τώρα είμαι πολύ καλά έχω σημείωσα και γνωρίζω τι με πειράζει από τις τροφές τις οποίες προσπαθώ να μην τρώω
Βέβαια 1 φορά το μήνα μπορεί να πάω τουαλέτα διάρροια και όλα τα υπόλοιπα σε σύγκριση με παλιά που πήγαινα κάθε μέρα και φοβόμουν να πάω κάπου είναι σημαντική πρόοδος 1 φορά το μήνα
Δοκιμάστε ένα καλό ψυχίατρο διότι το στρες δημιουργεί όλα αυτά τα προβλήματα και δίνει στο έντερο όλη αυτή την κινητικότητα που δημιουργεί διάφορα προβλήματα
Ένας πόνος στο έντερο κτυπάει και αντανακλά σε όλα τα υπόλοιπα όργανα νομίζοντας ότι πάσχουμε από κάτι άλλο
 
Τι θεραπεια έκανες με το φαρμακα αν μπορούσες να μας πεις θα μας βοηθούσες με τα librax μήπως;;;;
 
Επίσης τα zenbins σε τι βοηθάνε ακριβώς στο φουσκωμα και στη δυσπεψια;;;;;
 
Τα zenbis δυστυχώς έχουν αποσυρθεί από τα φαρμακεία, οπότε πλέον δεν θα τα βρείτε στην αγορά. Πάντως είχε να κάνει με φουσκώµατα, ενοχλήσεις στην κοιλιά, αέρια, ακανόνιστες κενώσεις κτλ.
Εγώ πλέον αν χρειαστεί παίρνω τα solgar (advanced acidophilus plus) και είναι επίσης πολύ καλά.

 
This comment has been removed by the author.
 
This comment has been removed by the author.
 
Καλημέρα εχω μαι εγω το ιδιο προβλημα τουλαχιστον ετσι πιστευω !εχω μονο διαροιες καθε μερα φυσικά και μερικες φορές και ακριβώς μολις βαλω μια μπουκιά στο στομα μου!Ειμαι ανθρωπος που εχω ποκυ αγχος καθε μερα σκευτομαι αυτα που περνάω!αρχισα να πινω librax την πρωτη μερα με βοήθησαν μετα παλι τα ιδια!η διαροια με πιάνει καθε πρωι μολις ξυπνήσω για κάποιον λογο ξυπναω με αγχος και ταχυπαλμίες προφανώς απο αγχος!δεν αντέχω αυτην την κατάσταση απο την στεναχώρια εχω ανορεξία!τι να κανω;
 
αχ ρε παιδια απο 12 χρονων τρεχω στη τουαλετα με αφοριτουσ πονουσ στη κοιλια μεχρι να καταλαβω οτι εχω σπαστικη κολιτιδα . κοντευω 42 και ακομα τα ιδια εκανα παντωσ 2 παιδια αλλα καποιεσ περιοδουσ ειναι σαν να ειμαι ακομα εκεινο το μικρο κορυτσακι που τρεχει με πονο στη τουαλετα , μονο με ομοιοπαθητικη ειδα αρκετη βελτιοση , με ανχολιτικο σεντρακ ,η με λιπραχ , αλλα τωρα με ποιανουν και κατι κρησεισ πανικου και προκλημακτηριο μαζι ,παλι καλα που μπορω και κανω καλη διατροφη και βοηθαει στο εντερο ,παντωσ να ξερεται οτι ειναιασθενεια που παιρναει απο το μυαλο για αυτο βοηθουν οι θεραπειεσ χαλαρωσεισ
 
προτείνω να δοκιμάσετε ομοιοπαθητική θεραπεία
 
επίσης βιοσυντονισμό για να βρείτε και τις τροφικές αλλεργίες και δυσανεξίες που έχετε
 
Πασχω απο ΣΕΕ απο τον στρατό ακομη 20 χρονω..τωρα ειμαι 37.δοκιμασα τα παντα απο φαρμακα..rifacol,librax κτλ κτλ..πηγα και στα nutrilabs..τσαμπα τα λεφτα μου..το θεμα με εμενα ειναι το αγχος..τωρα παιρνω τα stelminal.ηπια αντικαταθλιπτικα.με βοηθανε αρκετα..αλλα και παλι θα τυχει μερικες μερες να ειμαι με κοιλια εγκυου..επομενο βημα η επισκεψη σε ψυχολογο για την καταστολη του αγχους..αυτη η κριση ειδικα τωρα λειτουργει υποσεινηδητα και μας αγχωνει χωρις να το καταλαβαινουμε..
 
Κωστα και εγω πηγα στα nutrilabs απατεωνες!ταλαιπωρουμαι 3 χρονια εχω δοκιμασει τα παντα βιοσυντονισμο,χαπια,ομοιοπαθητικη,2 χυψολογους..τιποτα.τωρα μια γαστρεντερολογος μου εδωσε τα λιμπραξ κ τα παιρνω εδω κ 1 μηνα ειμαι λιγο καλυτερα.χθες ομως που πηγα σε αλλον για να μου τα γραψει μου ειπε κακως τα παιρνεις...προκαλουν εξαρτηση κ ειναι ισχυρα ναρκωτικα.να παρεις καλυτερα αντικαταθλιπτικα μου ειπε.θα με τρελανουν ρε παιδια.εγω τα πηρα γιατι τα θεωρουσα πιο ηπια!!!
 
This comment has been removed by the author.
 
Ευχαριστώ! Έχω το ίδιο πρόβλημα είναι με τα rebrax. Ομως με βοηθήσατε πολυ! Υγεία να έχετε πάντα!
 
Παιδιά εγώ δεν υποφέρω τόσο με το στομάχι αλλά με την κύστη μου. Πήγα σε πολύ καλό ουρολόγο και μου λέει δεν έχεις τίποτα. Καθημερινά σχεδόν τις απογευματινές κυρίως ώρες με πιάνουν φοβεροί πονοι και πάω για ούρηση στην τουαλέτα ανα 30 λεπτά με πόνο. Ο γαστρεντερολόγος μου πρότεινε να πάρω τα librax. Εχω έτσι κι αλλιώς παλινδρομηση και φούσκωματα στο στομάχι. Όμως οι πονοι στην κυστη με διαλύουν. Τι να κάνω? Ακόμα δεν πήρα πάντως τα librax γιατί φοβάμαι τις παρενέργειες
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?