Wednesday, October 04, 2006

 

ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ!!!

Ε όχι!Δεν είμαστε όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι το ίδιο.Πως να το κάνουμε δηλαδή.Αισθάνομαι την ανάγκη να το πω, να το φωνάξω.Ξεκινάω με αφορμή ένα διαπληκτισμό που είχα με την προισταμένη σήμερα.Αποδεικνύεται αυτό που λένε: "αμα δώσεις πολλή εξουσία στην γυναίκα(στον επαγγελματικό χώρο εννοώ), την έχεις βάψει" Αληθές! Γίνονται απίστευτες!Οχι, δεν έχω τίποτα εναντίον των γυναικών.Τίποτα απολύτως!όλοι όταν τους δώσεις εξουσία, καβαλούν το καλάμι.Ε, οι γυναίκες λίγο ως πολύ περισσότερο.
Πάντως για να επανέρθω, σαν υπάλληλος είμαι συνεπής και φροντίζω να εξυπηρετώ τον πολίτη.Στο μέγιστο βαθμό που αυτό είναι εφικτό.Μπορεί οι περισσότεροι να μην είναι(να λέμε τα πράγματα με το ονομά τους), κάποιοι όμως είμαστε.
Ας μην μας βάζουν λοιπόν όλους στο ίδιο τσουβάλι!

Comments:
Kalos irthes ston kosmo ton dimosion upalilon - melos apo to 1998 :p
 
Ειμαι γυναικα, ειμαι δημοσιος υπαλληλος, ειμαι προισταμενη τμηματος. Δουλευω σε ανδροκρατουμενο χωρο εδω και μια δεκαετια και πιστεψε με ποτε εως σημερα δεν εκμεταλευτικα την εξουσια που κερδισα με τις σπουδες μου και τους κοπους μου. Γι΄αυτο λοιπον μην μας βαζεις ολους στο ιδιο τσουβαλι οπως και ο ιδιος επικαλεισαι...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?