Monday, October 09, 2006

 

ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ...

Όλοι ψαχνόμασταν στην δουλειά σήμερα για κάτι ζεστό.Μην πάει ο νους σας στο πονηρό.
Θέρμανση θέλαμε!Το κρύο ήταν αισθητό και τα σπίτια πλέον μέσα έχουν κρυώσει.
Λίγο νωρίς θα μου πείτε.Αλλά ο καιρός στην Κοζάνη δεν αστειέυεται.
Δεν ξέρω γιατί. αλλά τον φετινό τον χειμώνα τον φοβάμαι.Ίσως επειδή ήδη νοσταλγώ το καλοκαίρι.Ίσως πάλι επειδή αυτός ο μουντός καιρός με μελαγχολεί.Προπαντός όταν έχει μικρύνει η μέρα αισθητά και σκοτεινιάζει νωρίς το απόγευμα.Πως θα αντέξω.Βουνό μου φαίνεται.
Σήμερα είναι να δω και την αγάπη μου.Μια φορά κάθε τρεις βδομάδες είναι καλά.Μη μου γίνει και συνήθεια...Θα βρεθούμε πάλι αγχωτικά για μία ώρα,θα μιλήσουμε΄θα κάνουμε έρωτα, θα πούμε πως αφήσαμε να μας παρασύρει αυτή η απαγορευμένη σχέση και αύριο πάλι τα ίδια.Κουράστηκα, εξαντλήθηκα.Κάθε φορά λέω θα της ζητήσω να τελειώσουμε και όταν την βλέπω ξεχνάω τα πάντα.Στην φωνή της, στην αγκαλιά της μεταμορφώνομαι.
Την επομένη είμαι άλλος άνθρωπος.Χαμογελάω σαν χαζοχαρούμενος.Τόσο κρατάει η ευτυχία μου.Μια μέρα.Ούτε καν δύο...Γιατί την αποζητώ κάθε στιγμή,όμως δεν γίνεται να βρεθούμε.Μη μας πάρουν είδηση, παντρεμένοι άνθρωποι.Ούτε όμως και να χωρίσουμε κάνει.Σύμφωνα με εκείνη τουλάχιστον.
Μισώ αυτή την εξάρτηση.Θέλω να ξεφύγω.Και πάλι θα περιμένω μέχρι την επόμενη φορά.όταν θα μπορέσει.Πως είναι δυνατόν να είμαι έτσι? Νιώθω πως δεν έχω καθόλου αξιοπρέπεια.Πως είμαι ένα μηδενικό.Κοντεύουν τα τρία χρόνια τώρα.Η υγεία μου έχει πραγματικά διαταραχτεί.
Ξέρω, ξέρω θα μου πείτε, συνηθισμένη ιστορία αγάπης.Ούτε ο πρώτος είμαι, ούτε ο τελευταίος.Κουράστηκα πολύ όμως και άρχισα να μισώ τον εαυτό μου.
Ας είναι.Καλό χειμώνα σε όλους.

Comments:
Welcome to the Club, "καινούριε στο χώρο", όπως αυτοποκαλείσαι. Και καλό χειμώνα...
 
κουράστηκες γιατί είσαι μακριά της. Αν ζυγώσεις πιό κοντά θα είσαι ευτυχής.
 
johny b.good:Ευχαριστώ για το καλως όρισες.Καλό χειμώνα κ σε σένα

Μαρίνα:Λες? Δεν ξέρω.Η μάλλον δεν γίνεται.Σου είπα θέλει μόνο να βλεπόμαστε όταν μπορεί εκείνη.Εχει δίκαιο εν μέρει γιατί ο άντρας της ήδη έχει αρχίσει να ψιλιάζεται πολλά.Και είναι πολύ αραιά όταν βλεπόμαστε.Εμένα δεν μου φτάνει.Τι να κάνω?
 
Παράτα την
 
Καλώς μας ήρθες στη blogόσφαιρα και καλό χειμώνα! Η σχέση είναι μάλλον αδιέξοδη και στο τέλος το πιθανότερο είναι να βγείτε και οι δύο πληγωμένοι ανεπανόρθωτα. Το να πληγώσετε και άλλους είναι δεδομένο που δεν το αναφέρω καν. Θα συμφωνήσω με τη marina που σου λέει να την παρατήσεις, κάτι περισσότερο θα ξέρει λόγω δουλειάς.
 
Το κλίμα της Κοζάνης φταίει... εύχομαι να είσαι καλύτερα τώρα...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?